דף הבית >> בניית אתרים >> בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית - וכידוע כשהתדמית גבוהה הקופה רושמת.

 
 
רקע ונסיון של שנים בעיצוב גרפי ומיתוג לעסקים
+
בניית אתרים ידידותיים – לך לתפעול, לגולש לניווט
+
ראייה רחבה שמשלבת אפיון מקצועי עם תוכן מרתק
+
בניה על פי דרישות גוגל לשם קידום אורגני מהיר
=

בניית אתר תדמיתי מעולה
לייעוץ או מידע נוסף בדבר בניית אתר תדמית
אני מזמינה אותך להתקשר אלי
054-2611211

info@hanemala.co.il
למגנט את הגולש לאתר שלך!
יש מליוני אתרים ברשת האינטרנט ובכל יום עולים לאוויר עוד. רבים מהם כל כך דומים אחד לשני, הן בתבנית האתר, הן בצבעים ואפילו שימוש באותן תמונות.
איך הגולש יבדיל בין אתר לאתר, במיוחד אם הם פועלים באותה זירה עיסקית? מה יגרום לגולש להעדיף אתר אחד על מתחרהו? איך הוא יגבש תדמית חיובית על אתר שכל כך דומה לאלה שנמצאים לפניו או אחריו בתוצאות החיפוש? המטרה שלי היא הפוכה! לייצר לאתר שלך כוח משיכה (למגנט אותו) בעזרת: בידול, בולטות בתוך ים האתרים, מחשבה מקורית, יצירתיות וכל ערך מוסף שקיים בארסנל שלי  כדי להציף ולהטמיע את התדמית שכל כך חשוב לך לשדר לגולש. כמו למשל:
  • נסיון לא קונים. נסיון רוכשים
    כשאני בונה אתרים, מעצבת ומשדרגת אתרים קיימים למתקדמים ביותר, בונה ומעצבת דפי נחיתה או חנות וירטואלית עומדים לצידי הנסיון הרב והמיומנות בעיצוב גרפי ומיתוג לעסקים.
     
  • בנייה על יסודות מוצקים
    מבחינתי, הקמת אתרים בכלל ובניית אתר תדמיתי בפרט דורשת הקפדה על אפיון מקצועי, ניתוח שוק, איתור גולשים רלוונטים, בניית מסר שיווקי, איכות התכנים והתאמה לדרישות של גוגל (מה שתורם לקידום האתר). בנית אתר זה לא רק לחבוש את הכובע של מעצב אתרים אלא היכולת והצורך לחבוש הרבה כובעים.
     
  • אתר שמתקדם עם הזמן
    בניית אתר לעסק משקללת גם את הצורך להקל עליך את השימוש והתפעול השוטף באתר ולחסוך ממך את ההתעסקות בהטמעת שדרוגים וחידושים שבכל יום מתווספים. לכן, אני עושה שימוש במערכות בניית אתרים מתקדמות שמשדרגות את האתר אוטומטית... ויש עוד  משפיעים חשובים שאשמח לפרט בשיחה או פגישה ללא עלות או התחייבות מצידך
 
לייעוץ או מידע נוסף בדבר בניית אתר תדמית
ללא עלות וללא התחייבות

אני מזמינה אותך להתקשר אלי 054-2611211
או למלא את הפרטים ואני אחזור אליך בהקדם

info@hanemala.co.il
בניית אתר תדמית

מדהים כמה גורמים משפיעים על תדמיתו של עסק. במיוחד לאור העובדה שנקודת המפגש המרכזית של הלקוח הפוטנציאלי עם בית העסק והמקום בו מעוצבת תדמית החברה הוא אתר האינטרנט שלה. וכך, אל הקו העיצובי הנבחר, הצבעים המזוהים, מיתוג החברה, והשפה התקשורתית מצטרפים משפיעי תדמית מרכזיים כמו: מבנה האתר, הכתיבה השיווקית של תכניו, קלות הגלישה, מהירות עליית האתר, מיקומו ברשת... כל אלה ועוד חייבים לבוא לידי ביטוי בבניית אתר תדמית. זה המקום בו לנמלה יש תרומה רבה וכמה יתרונות משמעותיים: