דף הבית >> בניית אתרים >> דף נחיתה
 
  • איתור קהל הגולשים הרלוונטי ביותר בעזרת חקר מילות מפתח יצירתי
  • זיהוי הצורך של הגולש, הבלטת היתרון של המוצר/שירות ותרגומו לתועלת
  • עיצוב גרפי מושך במיוחד ובעיקר... נבדל ובולט בים דפי הנחיתה ה"בנאליים"
  • כתיבה שיווקית ברמה הגבוהה ביותר של קופירייטר 'קליבר' בשיווק אינטרנטי
  • ניהול קמפיין ממומן חכם שיוביל לניצול אופטימלי של כל שקל המושקע בדף
כדי שגם דף הנחיתה שלך יביא לך לקוחות
אני מזמינה אותך להתקשר אלי
054-2611211

info@hanemala.co.il
ועכשיו לשאלה שתמיד עולה ומנקרת: 
כדי שגם דף הנחיתה שלך יביא לך לקוחות
אני מזמינה אותך להתקשר אלי
054-2611211

או להשאיר פרטים ואני אחזור אליך בהקדם
info@hanemala.co.il
והנה כמה דוגמאות...
דף נחיתה
אם דף נחיתה כל כך יעיל לשם מה צריך בניית אתר לעסק?
שאלה מצויינת. הדבר משול לארגז כלים. כל כלי מתאים לביצוע עבודה אחרת.  דף הנחיתה (יש שקוראים לו מיני סייט) לא נועד לבנות תדמית, לעסוק במיתוג העסק, לספק מידע מורחב לגולש, להציג את מכלול המוצרים וכדומה, או לעסוק בקידום אורגני.
זהו כלי שיווק אינטרנטי שניגש ישר ולעניין שלשמו הוא נבנה ועוצב במטרה להביא תוצאות מהירות. ככזה, דף נחיתה מתאים במיוחד:
 

1. לביצוע מכירות והכנסות
לשלב שבו האתר מתחיל להביא תנועה באופן אורגני (ללא עלות בעבור כל קליק).
 

2. למבצע קידום מכירות
חשוב להבין, במצב של תחרות גבוהה בין כמה בתי עסק מחיר הקליק עולה ועולה.
 

3. לגיוס רשימת תפוצה
מאגרי גולשים רלוונטיים (זהו בן דוד של דף נחיתה והוא נקרא דף הלחצה או דף סחיטה... סחיטת
מייל או טלפון)
 
מכאן, דף הנחיתה צריך להיות קצר בטקסטים, ממוקד
בהצגת ההצעה השיווקית, מציף את היתרונות והתועלות,

וחתום בהנעה לפעולה ברורה, קלה לביצוע ובולטת לעין.

אם כך, מה כל כך מיוחד בבניית או עיצוב דף כזה?
נכון, מערכות אינטרנטיות רבות, כולל גוגל עצמו (גוגל אדוורדס) מציעים לך לבנות דף נחיתה לבד ואף לנהל קמפיין ממומן בכוחות עצמך. אבל צריך לזכור – הרבה כסף מושקע כאן וכל קליק יכול להיות יקר. עיצוב בולט ומושך וכתיבה שיווקית משובחת יגדילו משמעותית את היענות הגולשים ובשורה התחתונה את המורה בעבור כל שקל שמושקע.
כן, עיצוב מושך, כתיבה חכמה ובניה נכונה הם אלה שיהפכו את הדף הנחיתה של הגולשים לדף המראה לעסקים.

דף נחיתה בשונה מיתר דפי האתר הוא דף "יקר". הוא מתנהל בערוץ של קידום ממומן, כלומר, כל קליק על תוצאת החיפוש בגוגל עולה לך כסף. במקרים רבים, ובמיוחד בשוק תחרותי, עלות הקליק יכולה להגיע לעשרות שקלים. מכאן הדגש המיוחד שאני שמה על:

דף נחיתה. הנמלה תבנה לך אותו כ'דף המראה'... לעסק שלך.