דף הבית >> בניית אתרים >> חנות וירטואלית
נכון, חנות וירטואלית (או כפי שקוראים לה חנות מקוונת) היא אתר לכל דבר ועניין. היא זקוקה לקידום, לכתיבת שיווקית חכמה, לבניה על פי החוקים של גוגל, אבל... זו עדיין חנות ולכן היא צריכה להיות בעלת עיצוב מושך ומגרה, קלה לניווט ואיתור המוצר שהגולש מחפש ומצויידת במנוע הזמנות יעיל שמפשט ומקצר את התהליך בעבור הלקוחות שלך ברשת. פשוט תפור על הנמלה לבנות לך חנות אינטרנטית שעובדת בשבילך:
  • כי עיצוב "חלון ראווה" זהו מקצוע של מעצבים מנוסים שמכירים היטב את מאפייני הצרכן ומה ממגנט אותו. ובזה אני עוסקת כבר יותר משני עשורים.
     
  • כי סדר בחנות עושה לגולש סדר בעין ומעודד אותו להסתובב בין המדפים (במקום לגלוש למתחרה). ויש יותר מסודרת מ'הנמלה'?
     
  • כי אף אחד לא אוהב לחכות לאיש המכירות שיתפנה אליו. ובחנות אונליין איש המכירות הוא הטקסט השיווקי החכם שמציג כל מוצר תוך הקפדה על תרגום היתרונות לתועלות. כידוע, אנשים לא קונים מוצרים הם קונים תועלות.
     
  • כי מה שיכול לגרום לגולש לצאת ברגע הקריטי הוא המתנה ארוכה בקופה. לכן אני שמה דגש מיוחד על תהליך ביצוע רכישה פשוט קצר ומהיר. זה לא הזמן לבקש מהלקוח למלא אין ספור פרטים זה הזמן להוציא את כרטיס האשראי ולשלם.
לייעוץ או מידע נוסף בנוגע לחנות וירטואלית
אני מזמינה אותך להתקשר אלי 
054-2611211
info@hanemala.co.il
ויש עוד כמה חוקי עשה ואל תעשה בבניית
חנות וירטואלית שחשוב לדעת לפני הכל:
מפתיע, אבל אחד הדברים ששנואים על הגולש
היא הפעולה הפשוטה שנקראת – "להקליק":

כן, מבחינת הגולש כל קליק... ועוד קליק... ועוד אחד... זו טרחה גדולה שמתברר כגורם נטישה משמעותי. והרי חנות אינטרנטית נועדה להוציא את הגולש עם מוצר ביד ולא לגרום לו לאי נוחות ולגרש אותו. לכן, כלל חשוב בהקמת חנות וירטואלית הוא תכנון מבנה אתר שמקצר את המרחק בין הצגת המוצר לרכישתו למינימום קליקים.
כשמתכננים הקמת חנות אינטרנטית, מסתבר, שגם ההצעה השיווקית האטרקטיביות ביותר תהיה חסרה ללא הכרת הגולש, מאפייני הגלישה שלו והתנהגותו כצרכן וירטואלי. המכון האמריקני למחקר אופטימיזציה מחזק את התפיסה הזו. הנה ציטוט:

 
השיפור המשמעותי ביותר בתוצאות ההמרה הוא
צמצום מספר
הפעולת שמבצע הגולש בדרך ליצירת קשר/רכישה

 
MARKETING-EXPERIMENTS
המכון האמריקני למחקר אופטימיזציה

 
יש לך 4 שניות...
אולי לא ידעת אבל לוקח לגולש 4 שניות בממוצע כדי להחליט אם הוא נשאר בחנות האינטרנטית שלך או אם יצא חזרה למנוע החיפוש ויעבור (לא עלינו) לחנות אונליין מתחרה. זו עובדה מחקרית והמסקנות המתבקשות הן:
  • הקפדה על עיצוב חנות וואוו... שיהיה נבדל, מושך את העין, מזמין
  • שהמראה הראשוני ישדר - נקי, מסודר, ולא עמוס באין ספור מסרים, מוצרים, הבלטות,
    תמונות, טבלאות....
  • שינתן מקום של כבוד והבלטה להצעה השיווקית או להבטחה הפרסומית
  • שהכתיבה השיווקית תדבר עם הגולש בגובה העיניים, תייצר לו חוויית קנייה למרות
    שמדובר בחנות וירטואלית
  • שלא יהיה... עוד אחד מאתרי החנות שיושבים בקניון אינטרנטי ללא יכולת להבדיל בין
    האחד לשני
יש עוד הרבה כללים חשובים להצלחת החנות הוירטואלית שלך שאשמח לשתף ולכן
אני מזמינה אותך להתקשר אלי 054-2611211
או למלא את הפרטים ואני אחזור אליך בהקדם
info@hanemala.co.il
חנות וירטואלית

חנות וירטואלית. תן לי לסדר לך את החנות והתוצאות לא יאחרו לבוא!