דף הבית >> כתיבה שיווקית
 
  • קידום האתר שלך (אורגנית) במעלה מנוע החיפוש למקומות גבוהים וכפועל יוצא חיסכון כספי ענק בהוצאות על קידום ממומן
  • בידול ע"י הצפת יתרונות האתר/בית העסק ותרגומם לתועלות
  • בניית תדמית חיובית באמצעות האתר על העסק כולו
  • יצירת העדפה לאתר שלך ולשירות או למוצרים שהוא מציע
  • הנעה לפעולה כמו השארת פרטים או רכישה on-line
התרומה של כתיבה שיווקית לקידום האתר שלך בגוגל
גוגל בוחן ובודק את האתר שלך תחת מיקרוסקופ 24/7. רק כך יש לו את הכלים להחליט איזה אתר לקדם ואיזה לא ואיזה אתרים להעניש בגלל אי עמידה בכללים ובדרישות. מתוך מאות כלי בחינה (מרביתם חסויים) אציין שלושה מרכזיים וידועים לכל:
  1. כמה זמן הגולש נמצא באתר - ככל שהוא מבלה יותר זמן סימן שהתוכן מעניין, ברור, מרתק ומדבר בשפתו של הגולש
  2. האם הגולש עבר מדף אחד לדפים נוספים באתר - סימן שהתוכן מספק לגולש את המידע שהוא ביקש ואף גירה אותו לקרוא עוד
  3. האם הגולש השאיר פרטים ליצירת קשר או רכש מוצר - סימן שהאתר סיפק לגולש את מלוא מבוקשו וכך גם מעיד על גוגל כמנוע חיפוש יעיל 
כאלה אתרים גוגל ירצה לקדם למקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש ומי שיכול לגרום לכך זו כתיבה שיווקית איכותית פרי עטו של קופירייטר מבין עניין.



הכתיבה השיווקית כ"איש המכירות" של האתר
מי כמוך יודע כמה קשה למכור. הגולש, כמו כל צרכן, בנוי מרצונות, צרכים, מאוויים וגם... מחסומים והתנגדויות. מצד אחד הוא צריך מוצר או שירות, מצד שני הוא חשדן ומחפש היכן טמנו לו מוקש. קופירייטר שהתמחותו בכתיבת תוכן לאתרים, ידע לרכך את 'היעד', להפעיל את הרגש ואת החושים שלו, לייצר חוטים מקשרים בין האתר לגולש, לשכנע ולהניע לפעולה. לשם כך עליו להיות בקיא בתחומים הבאים:
  1. הכרת מאפייני הגלישה, החיפוש והקריאה של הגולש
  2. הבנה עמוקה בהתנהגות צרכנים
  3. ידיעה ברורה מה גולשים/צרכנים אוהבים וגם... מה הם שונאים
  4. בקיאות בחוקי ה'עשה' ו'אל תעשה' של גוגל בכל הנוגע לשימוש במילות מפתח ושילובן בתוכן
  5. יכולת 'דיבור' עם הגולש וכושר שכנוע (שכנוע אמיתי לא עבודה בעיניים)

ויש עוד שני דברים שאפילו לא הרגשת שפעלו עליך בקריאת התוכן הזה:
אני רוצה לגלות לך סוד – קוראים לו כתיבת יוניסקס. מעט מאד העוסקים במקצוע הקופירייטינג שולטים בערוץ הכתיבה הזה. מטרתו לפנות לגברים ונשים כאחד. גבר יכול לקרוא את הכתוב בלשון זכר, ואשה יכולה לקרוא את התוכן בלשון נקבה. זהו כלי שתרומתו חשובה לאין ערוך כשמדובר בכתיבת מאמרים בכלל וכתיבת תוכן לאתרים בפרט.

ואם הגעת עד לכאן... – כן, אם הגעת עד לכאן קראת יותר מ-450 מילים. כלומר בילית בדף הזה כ-4 דקות. זה המון זמן. אז ראשית תודה לך על תרומתך לקידום האתר שלי שנית... ויותר חשוב – כנראה שהכתיבה השיווקית המופקדת בידיו של כותב איכותי באמת עובדת.
 
רוצה ליצור איתי קשר כבר עכשיו ולקבל עוד מידע
על הקשר הישיר בין כתיבה שיווקית וה'קופה הרושמת', או המלצות על  קופירייטר מנוסה בכתיבת תוכן לאתרים? 054-2611212
רוצה לקרוא עוד על כוחה של כתיבה
שיווקית? הנה: 
זה סוג כותבי התוכן איתם אני עובדת
כדי שגם האתר שלך יביא לתוצאות מעולות.

אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר
054-2611211

info@hanemala.co.il
כתיבה שיווקית

בעוד עיצוב האתר נועד לצוד את עינו של הגולש התוכן הוא זה שמבצע את תהליך ההצגה, השכנוע והמכירה. למעשה, כתיבה שיווקית עושה את ההבדל בין 'עוד' אתר ברשת לבין אתר מקצועי שמשווק את העסק שלך ומניע את הגולש לרכישת מוצרים או שירותים. וזו המשימה שלי כמעצבת ובונת אתרים לשדך לך כותבי תוכן שיודעים להשיג ע"י כתיבה שיווקית את המטרות הבאות:

כתיבה שיווקית זה המנוע שמאיץ את השיווק והמכירות באתר שלך