דף הבית >> מאמרים >> כתיבת תוכן שיווקי לאתר האינטרנט שלך

כתיבת תוכן שיווקי לאתר האינטרנט שלך 
צפוי לך קידום מהיר... בגוגל!!!

לא...לא... אני לא רואה בכוכבים ולא קוראת מזלות, הפעם זה בדוק וודאי. כתיבת תוכן שיווקי לאתר האינטרנט שלך זה הכלי שיקדם אורגנית את האתר מבלי לשלם לגוגל אפילו שקל אחד. ונוסחה פשוטה: יותר תכנים, יותר גולשים, יותר עסקאות. ומה שהכי יפה בתהליך. ככל שיכנסו יותר גולשים האתר יקודם עוד ועוד ויכול להגיע לפסגת מנוע החיפוש. איך כתיבת תוכן שיווקי איכותית עושה את זה?

לשם המחשה ניקח לדוגמה אריזת מוצר.
עיצוב האתר בדומה לאריזת מוצר, נועדה למשוך את העין, להעביר תחושות (נעים, רגוע, תוסס, מזמין...), למתג (לוגו, צבעי מותג...) ועוד. אבל מי שישכנע אותך לבצע רכישה זה המוצר עצמו, תכונותיו, יתרונותיו והתועלות שהוא מספק לך.
בדיוק זה מה שעושה התוכן השיווקי. בעוד העיצוב מושך את עיני הגולש ואת תשומת ליבו - הכתיבה משכנעת. ומה לכל זה ולקידום האתר?
 
כאן גוגל נכנס לתמונה!
הגדרת היסוד של גוגל מיום היווסדו היא – לרכז את כל מידע בעולם לכל אחד בעולם (ובקיצור - "אוטוסטרדת המידע"). ולא סתם מידע יבש, אלא תוכן איכותי, רלוונטי שמספק לגולש את כל מבוקשו. גוגל לא צריך לקרוא את כל האתרים כדי להבדיל בין תוכן איכותי לגרוע. לשם כך יש לגוגל קשת מגוונת של כלים מתוחכמים לזהות תוכן מעולה.... ואת הגולשים עצמם.
 
איך גוגל מחליט איזה אתר לקדם?
ובמילים אחרות – על פי מה קובע גוגל מי יהיה במקום הראשון, השני, העשירי, המאה, האחרון? גוגל "יושב" על כל אתר ברשת 24/7 ובודק כל תנועה, כניסה, יציאה, שינוי שחלו בו כמו גם את הנתונים הבאים:
 
1.    כמה זמן הגולש נמצא באתר
2.    האם הגולש עובר לדפים נוספים באתר
3.    האם הגולש נכנס לדפי פעולה ומילא פרטים, רכש מוצר או ביקש שיצרו איתו קשר....
 
זה כמובן רק על קצה המזלג. יש עוד בדיקות שגוגל עושה ועוד פרמטרים  שקשורים לכתיבת התוכן ואשר תורמים לקידום האתר – תוכן מקורי, שיבוץ מילות מפתח נכון... -  אבל כרגע נתרכז בשלושה המצויינים מעלה.
 
אף אחד לא קורא מתוך שיעמום בטח שלא תכנים באתרי אינטרנט
גוגל והגולשים מזינים זה את זה. בעוד גוגל דואג להציג לגולשים בתוצאות החיפוש הראשונות את התכנים הטובים יותר הגולשים 'בתמורה', מבלי לדעת אפילו, מעניקים לתוכן ציון ע"י מאפייני קריאתם והתנהגותם באתר:
  • אחוז הנטישה - ככל שהגולש נמצא יותר זמן באתר הוא בעצם משדר לגוגל: "התוכן מעניין, רלוונטי ועונה על החיפוש שביצעתי".
  • מידת הרלוונטיות - אם הגולש עובר מדף תוכן אחד לשני הוא מחזק את האיתות לגוגל ביתר עוצמה שמדובר באתר מעניין, שווה קריאה, המידע חשוב ואיכותי (אחרת למה שיעבור לעוד עמודים?).
  • השלמת המעגל - אם בסופו של תהליך או תוך כדי הגולש השאיר פרטים ליצירת קשר או ביצע הזמנת מוצר, הוא בעצם אומר לגוגל: "האתר הזה נתן לי את כל מה שהייתי צריך לדעת, התוכן היה ראוי ומשכנע עד כדי כך ששווה לבצע כאן רכישה".
מכאן המסקנה הברורה: אתר ש'נהנה' מכתיבת תוכן שיווקי איכותי הוא מסוג האתרים שגוגל שואף לקדם כי מטרתו להביא לגולש את הכי טוב שיש. וכאן אני יכולה להפנות אותך לכותב תוכן שיווקי - תותח בתחומו. קליק אחד והנה הוא...
עוד על עיצוב ובניית אתרים וכתיבת תוכן שיווקי איכותי לאתר האינטרנט שלך במאמרים נוספים כאן באתר. אם מתאים לך יותר
אני מזמינה אותך להתקשר אלי

054-2611211
info@hanemala.co.il