דף הבית >> עיצוב אתרים >> עיצוב ובניית אתרים
ונפתח בטיפ חשוב לעניין עיצוב ובניית אתרים: עדיף לא להפריד!!!
יותר מידי אתרים עולים לאויר כאשר יש להם שני אבות -  האחד עוסק בבניית האתר והשני עוסק בעיצובו. זהו מתכון בדוק לקבלת אתר עשוי טלאים.
וכאן טמון ההבדל הגדול - 'נמלה' אחת שעושה את הכל. גם בונה לך אתר מתוך הבנת התמונה כולה על כל מרכיביה, גם אין לה סיכסוכי אגו עם עצמה וגם אין מצב לתקלות שנובעות מחוסר שפה משותפת בין הבונה למעצב. ומה שחשוב מכל, כך מתקבלת התוצאה המבוקשת.

עיצוב ובניית אתרים. זה השילוב בין בנייה נכונה ועיצוב יצירתי ובולט שגורם  לגולש להעדיף את האתר שלך ואף להפוך אותו ללקוח

התאמה מושלמת בין המבנה הנכון כפי שגוגל רוצה לראות את האתר שלך בנוי (ואגב כך לתת לו נקודות קידום), לבין העיצוב שמרתק גולשים לאתר ומונע 'גלישה' אל המתחרים.

חשוב לזכור. הגולש יעדיף להישאר באתר שלך בזכות עיצוב מגרה, מסקרן ומושך את העין ומבנה אתר שמקל עליו את מציאת מבוקשו. כן, רק שילוב של השניים – עיצוב ובניית אתר לעסקים בידי גורם אחד - סולל לגולש את הדרך הקצרה והמהירה ביותר מכניסה לאתר ועד לרכישת מוצרים או השארת פרטים והופכת אותו מגולש ללקוח.
ויש עוד כמה דברים שחשוב לשים עליהם דגש במלאכת עיצוב ובניית אתרים.
לכן, אני מזמינה  אותך להתקשר אלי

054-2611211

או למלא את טופס צור קשר
ואני אחזור אליך בהקדם
ועכשיו שאלה רטורית: רוצה להתקדם  למקומות הגבוהים
בגוגל, המיקומים בהם אתרים עושים עסקים?

 
כולם רוצים להגיע לעמוד הראשון בגוגל. טבעי, שם מתבצעות הרוב המוחלט של עסקאות הזירה האינטרנטית. כדי שזה יקרה גם באתר שלך חשוב להקפיד על עוד שני מהלכים שמשפיעים באופן ישיר על מבנה האתר ועל עיצובו, ומכאן, גם על החשיבות הרבה בהפקדת בניית האתר בידיים של מי שהתמחותו גם עיצוב אתרים וגם בניית אתרים:
 

אפיון אתר
הכלי שמניח את הבסיס להכל:
  • דע את האוייב – האפיון הופך כל אבן בשטח, מנתח, סוקר, סורק וממפה את כל הפעילויות שעושים המתחרים וגם... את מה שלא עשו.
  • זהה את המטרה – האפיון מזהה את כל הערוצים והמסלולים דרכם ניתן להגיע אל גולשים רלוונטיים ואת הדרך הנכונה לפנות אליהם,
  • למד את השפה – האפיון כולל גם חקר מילות מפתח שמגדיל ואף מכפיל את מספר הגולשים בעלי פוטנציאל להפוך ללקוחות.
על בסיס כל אלה מטווה המאפיין את התוכנית האדריכלית של האתר, איך הוא צריך להיראות, סדר הדפים, הלשוניות הדרושות, הקישורים הפנימיים בין עמוד לעמוד, הנושאים בהם אמורים לעסוק התכנים, שידוך מילות המפתח לכל תוכן ותוכן, הנחיות לכותב בדבר כמות הטקסט ומסריו השיווקיים – ובשורה התחתונה – זו התוכנית כל בסיסה נבנה אתר בדיוק כמו שגוגל רוצה לראות ולקדם.
 

כתיבה שיווקית
ה'משכנע' שהופך גולש ללקוח
לא ארחיב כאן על איכותה וחשיבותה של הכתיבה השיווקית מסיבה אחת פשוטה. גוגל בעצמו כבר סיכם את הנושא אין ספור פעמים בהגדרתו בת השלוש מילים: "התוכן הוא המלך". אבל בהקשר של עיצוב ובניית אתרים, השילוב של עיצוב ובנייה בכתובת אחת מקבל משנה חשיבות ומשמעות. העיצוב חייב להבין את תפקידו של התוכן ולהעניק לו את הבמה המתאימה לבצע את עבודתו – שכנוע הגולש והפיכתו ללקוח. ביותר מידי אתרים שעסקו בהקמתם שניים – בונה אחד ומעצב אחר – נתקבלו לפחות אחת משתי התוצאות במרבית המקרים שתיהן:
  • העיצוב לא התלבש על מבנה האתר והיה צריך לשנות (ולשלם שוב למעצב)
  • המבנה לא התאים לתוכן והיה צריך לשנות את התבנית (שוב תשלום כפול).
לעיצוב ובניית אתרים מקדמי עסקים ולקבלת
הצעת מחיר ללא עלות וללא כל התחייבות

054-2611211
או למלא את טופס צור קשר 
ואני אחזור אליך בהקדם

info@hanemala.co.il